Průzkumy spokojenosti zaměstnanců jsou dnes žhavým tématem ve většině firem. O dobré zaměstnance je v dnešní době mezi zaměstnavateli čím dál tužší boj. Firmy si proto začínají zaměstnanců čím dál více vážit a hledají cesty, jak si je udržet a přitom nemuset neúměrně zvyšovat náklady. Ideální pro zaměstnavatele je situace, kdy má spokojené a angažované zaměstnance, kteří jsou navíc loajální (identifikovaní) se společností, a když jsou osloveni konkurencí s o něco lepší nabídkou, automaticky na ni nekývnou.
Pokud je toto téma horké i ve vaší společnosti, doporučujeme podívat se na web pruzkum-spokojenosti-zamestnancu.cz, kde k tématu měření zaměstnaneckých názorů najdete mnoho postřehů. Dozvíte se mimo jiné i na to, jak identifikovat rizikové skupiny zaměstnanců ve firmě, kde celkově průzkum spokojenosti zaměstnanců dopadl dobře. A v neposlední řadě se dozvíte, na co se zaměřit při výběru externího dodavatele průzkumu spokojenosti zaměstnanců.
Více informací o zaměstnaneckých průzkumech, které zjišťují také angažovanost, loajalitu a důležitost témat pro účastníky získáte také zde.